On one year after the disaster, Haiti is still buried under a grave humanitarian crisis. The process of reconstruction for this country is underway, but living conditions for the Haitians degrade every day a little more. In front of this situation, the association Sport without Borders intervenes and organizes an on-the-spot mission, supported by two international rugby players. Through their passion, these two players are going to try to bring their support for these deprived people, by means of rugby as the vector for educational value and social integration.