One year after their exploration of Alaska and the Great North, Damien Castera and Mathieu Crépel embark on a new adventure in Chilean Patagonia, a personal and sporting challenge to follow the path of water from the mountains to the ocean, passing rivers on the way. From the snowy peaks of the Andes Mountains to the waves of the South Pacific, and up to the summit of the Osorno Volcano. A perfect opportunity for our two sportsmen to combine their love of snow and water sports with their spirit of adventure and discovery.