We find ourselves in the far reaches of one of the least explored mountain ranges of Alaska. The snow is still fresh, storms are brewing in the distance as the sun slowly rises. Mathieu Crépel and Damien Castera have chosen this period of transition between seasons to journey from the summit of the Ridge of Dreams ice field to the Gulf of Alaska by following the path of water, from mountains to the ocean, from snowflakes to wave crests.