One day in my teenage years, I met Mr Dille, a neighbor. He later sent me an intriguing photograph with a message asking me to visit him... "behind the yellow door". Mr Dille was in fact Lutz Dille, an eccentric artist now deceased. He had dedicated his many lives to a single obsession: to take photographs of people in the streets of the world. I never replied to his invitation. Strong feeling of having missed something...