A turquoise lagoon, a white-sand beach, and perfect waves: it's a dream come true for this young Canadian surfer.
He meets Maria, a gorgeous Colombian, and they fall madly in love. Everything seems perfect... until Maria introduces Nick to her uncle: Pablo Escobar.