Autumn, 2010, what's the use to leaving his sofa to go to tramp the street? What's the use of shouting? The Lord of the castle remains deaf. What's the use of being indignant? What's the use of the black-headed tits? What's the use of salted butter caramel? In the red city, activists unite to fight the gloom which soaks the city socially stricken, they create a united forum and suggest that the inhabitants discuss the place of the work for society.