Bringing together more than 35 philosophers, sociologues, economists, magistrats, doctors, academics, and writers, Our World offers a realm for expression in order to work toward common thinking, as Jean-Luc Nancy invites us all to do.
More than an open space for words, Our World takes inspiration from a rich number of concrete propositions so as to act like a fundamental individual and collective call to "be political," preferably in an alternative way.