Ten faded photographs and a handful of memories are all that remain from my childhood, marked by my father's schizophrenia. I hence decided to undertake a journey to (re)discover my past in my hometown, La Spezia, which would lose its military city status during my childhood. Two identities to recover, which I thought I'd be able recapture by bringing them together.