In a job search center in the highrise outskirts of Paris, forty agents cope with four thousand job seekers. Samia, Corinne, Thierry, and Zuleika must support and survey, "make a turnover," obey political directives and communication instructions, and find work for people where there is none. It is the life of a team that has integrated the impossible into their daily lives.