We are not not kids, we are kiddies! If only I could shoot a movie twenty four hours a day instead of going to the school. We work all over the place, well, with my hens or my bees it's not the same, I can stop when I want. Thibaut calculates, speculates, plants and gets it all wrong. His sheeps hut, his hive, the torrent, Ophelie.