With Jon, a reindeer farmer in the land of Santa Claus, we discover an amazing nomadic world: traditional and modern lives rub shoulders, seraching for a balance.
Corto Fajai, seduced by this apparent alchemy, wonders about the fragility of this way of life, its paradoxes, along with its rewards. Would a possible response to environmental disorders be to renew contact with our own horizons?