The part of fire is the echo of my father's words, those of a teacher whose death was caused by a mesothelioma, asbestos-related cancer, workers' cancer. The part of fire is the worry that accompanies me since his death, which I've decided to confront today in contaminated landscapes, alongside those who share the same feelings, so that together we may change our fear into action."