In a world where "natural" imbalances are no longer controlled (tsunami, climate change, mad cow disease, pandemics, agrochemical industry madness, overuse of pesticides, public health risks...), biodynamic wine growers express, through their work and products, a peaceful vision of today and of the future. Through the eminently political question "What does feeding oneself mean?", humanity could totally revise the ideal of living together. By their stories, practices and the accumulation of their knowledge and experience, biodynamic wine growers open up the way.