The authors of the movie met François, Parisian Homeless person. We follow him throughout his day, from the first moments of the morning, and in the rhythm of his wandering. To take time to watch him, was to allow himto exist a little more in this world which turns too fast around the outcasts, without seeing them anymore or listening to them.