Carlos Alvarez paints a moving portrait of the Georgian film-maker Mikhaïl Kobakhidzé, in a poetic and singular style, on the occasion of the shooting of his sixth movie, "En chemin", after thirty years of forced silence by the censorship of his country. A deciphering of the filming and the directing of actors by Mikhaïl Kobakhidzé.