In a small sewing shop at the Havre, Brigitte collects and repairs the clothes which we give her. Recently, she had the idea to specialize in the rent of mens suits. With the crisis, her customer numbers have grown. Brigitte sees arriving, young graduates who can not find a job and who have no means to offer themselves a suit to wear to their job interviews. She suggests renting them the models at her disposal for about ten euros. In the evening, the suit is returned to the shop and is put back on a coat hanger waiting for the next applicant.