Hectic portrait of Grand Z, the former driver of the Abidjan locomotive - Ouagadougou, dismissed in 1995 following the privatization imposed by the World Bank. Big incorrigible pleasure-seeker, he was then brought down in full enjoyment, lost everything, and sinks into very dark days while waiting for his retirement pension.