The arrival of her eighteenth birthday activates for Morgane some contradictory feelings. A very strong sensation of freedom on one side. On the other side, a regret of childhood which slips away, and with it the hope to be able to count on her mother. Morgane feels a lot of resentment and sadness. She hurts herself. And at the same time she has only one desire, which is to advance in life.