Some time alone. A timeaway from everything, as a present. Take time to reflect. A retreat from the world. Find oneself. Slow down the incredible speed of our lives. Each committed one on this road seems to be in a turning point of his life. Does walking help to see more clearly? Here is a movie of meetings, of moments shared on this long road which leads them towards Santiago de Compostela, place of a millennium pilgrimage.