On the morning of April 25, 1975, Mike Brant was found on the pavement in front of 6 rue Erlanger in Paris's 16th arrondissement. He was lying on his back, his face looking up at the sky. His feet were bare and he was wearing a blue shirt. His body seemed to be intact, but his back was broken. The newspaper headlines read: "The Israeli singer Mike Brant died this morning after jumping from a sixth-floor window. He was 28."