On the road, in the middle of the dry steppe of Kazahkstan, a sign: Moscow, 2 300 km. A long-distance truck driver added, by hand: the road to hell. A bus appears on the horizon. Through the dusty windows, the faces of the children are black of sweat and grime. Behind the bus, a cloud of dust extends over more than a kilometer. Smothering heat. In the bus, a family of travellers. With their six children, they have formed a small itinerant circus and give their show to the long-distance truck drivers who stop at the sheds by the roadside. This movie is a chronicle of places and people who will quickly disappear. Beauty and mystery of the everyday life. Nothing extraordinary but simply a movie about life, about the right to have happiness.