Hope is thirteen years old. He lives to Hihéatro, a small town in the center of Togo. Later, he dreams of becoming an astronaut and that makes his friends laugh: ah ah! A Togolese on the Moon!
It is the unusual title of a fable which will make of this absurd idea the fertile compost of the crossing look of two cameras, theirs and mine.