A man leaves alone for Chile, in search of a man who appears on an anonymous photo found in the street, in Paris, ten years earlier. But then, why to Chile? Because one has to begin somewhere and because of the expression It is not Peru! The majestic area of Chile as field of investigation. An inaccessible purpose, a fascinating journey.