In the middle of Corsica, in the heart of the forest, a woman hunts at night in her dreams. In the gaze of the killed animal, she recognizes the face of he or she who will soon die. This ancestral gift has come to her from far away, from the island's deepest roots. But already nobody listens to her any longer. She is a wild woman. A Mazzera. Only a shepherd still seems to hear her.