We take a tour of the retrospective of one of the pioneers of kinetic and op art, Julio Le Parc, by confronting it with all kinds of music combined.
It is a crazy visit, one that is rich and creative, enlivened with the interactive performances of a guide employed in the middle of this arena. To contemplate and discover the magic of the mirror in liberty, transparence, the attraction of a ray of light in space, at the Musée du Palais de Tokyo and the Grand Palais in Paris, in 2013. What a journey of initiation.