In the middle of a public housing project, a girl and boy wait for something. Little by little, brief laughter and lost silences reveal two beings facing their desire. Two beings who must cross the distance separating them between a low wall masked by cars and a bus stop. To at last reach the body of the other, still opaque a moment earlier and suddenly revealed in its mystery. A fragment of life in a city. A fragment of a lover's discourse.