A dense fog has seeped everywhere. No one realized straight away. It was a boy who noticed it.
Spring 2016. France is becoming increasingly angry and Théophane is twenty years old. Alone, facing the fog, how do you go forward with misted over eyes?
A portrait of youth and of its outbursts, from deserted neighborhoods to public squares filled with people.