It’s a story about a woman who refuses fate. A woman who, because she loves, won’t give into destiny’s dictates. It’s a story about a man who’ll cling to this love so as to not flounder and forever disappear into the nothingness of memory. It’s the story of those who were witnesses and participants in this passion and who tell of the extraordinary in their own words. It’s a love story with war in the background, a war that no one believed possible but that is becoming the most bloody conflict Europe has seen since the Second World War: the conflict in Yugoslavia.