After the death of her alcoholic husband, a woman fights to recover from the wounds sustained during her marital life. Her attraction to Marc, a young and charming French engineer, stirs up unsettling memories of tormented love with her deceased husband.
Torn between her desire to experience what Marc offers her and her memories of passion and violence with Jeremy, she doesn’t immediately notice a strange presence around her. But the pressure becomes more insistent, even aggressive. Signs and traces plague her, start to become unbearable. She feels that Jeremy wants to talk to her from the land of the dead. What does he want from her? Can he offer her new love?