I started out with the idea to film and say that a desire for change may be a personal business, independent of any sociological, psychological, domestic or medical explanation… But, if it's to come about, this change must happen through an encounter with an Other. Another world, other characters and other desires for change. At the end, once the film was made and seen, there was the strange feeling of having gone through this experience. I wanted to make this film; it's happened and exists according to others.