Spain, 1940s. Manuel Rodriguez Sanchez, known as "Manolete," is the most famous of matadors. Always on the road, his life is divided between the bullring and lonely hotel rooms. Despite his huge fame, he is a serious and reserved man. However, when he encounters Lupe Sino, a beautiful and mysterious woman, his life is turned upside down.
Here is the moving story of love between a man who flirts with death and a woman who loves life.