Sara, a wealthy banker’s daughter, and Maria, from a farming background, had very little chance of ever crossing paths. That was up until Tyler Jackson, a representative of the New York Bank and Trust, brings them together in misfortune, tearing apart their families to illegally grab Mexican lands in order to extend the American railroad.