Magda is a teacher and the mother of a ten-year-old boy. She is finding it difficult to cope with the loss of her job and the fact that her husband has left her. But when she is diagnosed with breast cancer, instead of giving in, she decides to live every moment to the hilt. She enjoys time with her son, with her kind doctor, and with a man she has only just met. A great love story between all these characters will arise from her fight against the disease.