The sultry Spanish countryside, 1931. The monarchy is ending, and the army and church reign supreme over Spanish life. In this tumultuous world, a young soldier Fernando (Jorge Sanz), decides to desert the army in hopes of finding a more pleasant way to live and seeks refuge on the farm of widowed Manolo. When the farmers four beautiful daughters arrive (including Penelope Cruz), in turn they use their own unique charms to seduce (and instruct!) the handsome, exhausted yet willing young soldier. One particularly memorable tip requires a clean handkerchief! A charming, idyllic period comedy of young love and loving.