Robert Cavaillon is the king of the pet food industry. After he sold the factory to his workers, he decided to run for office. His campaign in support of animal rights gives him a lead in the opinion polls - which worries the main political parties. Since his past is unassailable, his political opponents decide to give the job of getting rid of him to a bizarre couple - a professional killer called Mazzetti.