Havana, early 90’s. René González, a Cuban pilot, steals a plane and flees Cuba, leaving behind his beloved wife and daughter. He starts a new life in Miami. Other Cuban defectors soon follow nd start a spy network. Their mission is to infiltrate violent anti-Castroist organizations responsible for terror attacks on the island.