Elisa, Santiago, and Matilda, their two-year-old daughter, go to their house in the countryside to spend a few days vacation and plan renovations. Far from the city, Elisa begins to feel strange sensations. Her life seems empty and lacking any meaning. Between her and Santiago, mistrust develops.