Olivier has been a roadie for years. From a tour to another, he puts up and down stages. His work, it is all its life, but this day, tired of his nomadic routine, Olivier is pensive. Is there not anything which is worth questioning everything? Pushed by his instinct, he escapes for the time of one night to join the one who occupies for too long his pensées.