In the middle of a summit for Latin American heads of state held at a remote hotel in the Andes Mountains, Argentine president Hernán Blanco finds himself caught up in a corruption scandal involving his daughter. While he struggles to contain the damage, which threatens to wreak havoc on his public and private life, he must also fight to defend the political and economic interests of an entire continent.