It's a fairy tale, and yet it's a true story: Waris Dirie, a little girl raised in the Somalian desert, with rocks as horizon and goat-herding her only future, will become, thanks to the hands of fate, one of the world's most famous top models.
Since that moment, Waris decided to dedicate her life to fighting female circumcision that claims thousands of little victims on a daily basis.