Retirement at last! This is what Richard Jones says to himself as he heads to his office for his last day of work. Once there, he discovers that a malicious French trader has bankrupted his firm, wiping out his retirement plan, and that of his employees, in the procress.
As a last resort, he calls his ex-wife to set out in pursuit of the shady businessman. The two ex-lovers then depart on a wild and incredible chase across France.