Officially separated from Prince Charles since December 1992, Diana has since had several disappointing love affairs. Just while she is trying to find a meaning to her life, she falls in love with the Pakistani surgeon and manages to keep their relationship a secret - for a while.
Her divorce comes through in August 1996, and Diana wants to believe that a future is possible with this man, who she loves, flaws and all, and who is indifferent to the royal icon status she has held in the world's eyes for more than fifteen years.
A distraught man attends Diana's funeral, his face masked by dark glasses. Few people recognize Hasnat Khan. While the tabloids report that Diana was getting ready to marry Dodi Al-Fayed, few people know that, shortly before the fatal accident, she tried to get in touch with Hasnat to convince him to come back to her.