Since her husband's death, Mary a child psychiartrist, has been living alone with her son-in-law in a remote chalet in New England. Tom, one of her young patients, goes missing during a violent snowstorm. Mary, suddenly overcome with hallucinations and paranoid imaginings, is determined to find the young boy before he disappears forever.