After falling from grace at the Lyon Criminal Investigation Division following a serious mistake, Anne Capestan is put in charge of the mysterious “4th Brigade”: a unit to which all the alcoholics, depressed individuals, and other misfits who clutter up the police force—and whom no one can get rid of—are transferred. Yet it is with her team of misfits that the commander takes on the challenge of solving some of the most complex cases.