Following yet another mistake on their part, two employees of a small country town hall are threatened with transfer. To make up for it, the two giddy, intrepid friends take on a delicate case: Madame Joseph's funeral. But, thinking they're doing the right thing, they make one clumsy mistake after another, until they end up covertly entering the funeral home and finding themselves on the run.