The film retraces the end of Manon and Thomas's love affair. Tired of each other, they are desperate to experience new first times. To prove to themselves that they still love each other, that they still have things to do together. Gradually isolating themselves from the rest of the world, the young couple finally experience their very last first time: a break-up.