Summer in Paris, in the Parc des Buttes Chaumont. Two friends meet and tell each other their sad romantic adventures. Two teenagers who didn’t leave Paris for the vacations try to seduce a melancholic American girl. A director, worn out by her crew, gets lost in her dreams of cinema.