Nancy, East of France. Summertime. Seeking to escape her troublesome family environment, Sophie, 15, jumps at the chance to get the spare keys to her wealthy friend Jade's house. While enjoying the spacious home she thought deserted for summer, she bumps into her friend's older brother Stéphane, who, as fate would have it, was also planning on stayi...