2040. Elie and Salomé run a potato farm. Their dull and monotonous everyday life is surrounded by the nebulizers’s video surveillance within the greenhouses. One day, this routine is all shaken up as Salomé discovers one of its machines broke because an unknown blue plant just appeared.