Paris, 1889. Hoping to offer her baby a better future, Rose leaves her rural home to become a wet nurse for a bourgeois family. She meets Odette, a midwife, who warns her: she won’t be allowed to keep her own child with her. A risky solution presents itself to Rose: secretly exchange her baby with that of Hélène de Gersande, a mother grieving the sudden loss of her infant.
Rose, Odette, and Hélène—three women from very different backgrounds—will have to join forces to carve out a place for themselves in a male-dominated world, and claim their freedom.